Na Twoim koncie podczas jego użytkowania dochodzi do wielu zmian, które mogą być ważne z punktu widzenia funkcjonowania Twoich usług (np. zmiana statusu usługi).
Po każdej ważnej zmianie, możesz otrzymać automatyczne powiadomienie na kontaktowy adres e-mail. Dzięki temu możesz natychmiast zostać poinformowany o zastosowanych zmianach i następnie odpowiednio zareagować.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak zarządzać ustawieniami powiadomień. Przykładowo, możesz wybrać format wysyłanych powiadomień (zwykły tekst, HTML lub PDF) oraz wybrać które powiadomienia mają być wysyłane na Twój kontaktowy adres e-mail.
Jak zmienić ustawienia powiadomień, które są wysyłane na mój adres e-mail?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w górnej części ekranu.
- Kliknij opcję menu „Ustawienia konta”, która znajduje się po prawej stronie ekranu.
- Kliknij przycisk „Zarządzaj powiadomieniami”, który znajduje się w górnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona tabela powiadomień, dla której możesz zmienić ustawienia. Kliknij ten typ wiadomości, której ustawienia chcesz zmienić.
- Na ekranie zostaną wyświetlone ustawienia wybranego powiadomienia. Odznaczenie wszystkich opcji (checkboxów) równoznaczne jest z wyłączeniem wysyłania danego powiadomienia.
- Po wprowadzeniu odpowiednich zmian kliknij przycisk „Zapisz”.