Rekordy domeny umożliwiają konfigurowanie „ruchu w Twojej domenie”.
Za każdym razem gdy użytkownik Internetu otwiera Twoją stronę WWW albo gdy Ty wysyłasz lub odbierasz e-maila z adresem Twojej domeny lub gdy korzystasz z innych usług, np. ftp czy ssh to wtedy generowany jest tzw. ruch w Twojej domenie.
Rekordy domeny zapisane są w tzw. pliku strefy i możesz je konfigurować po zalogowaniu się do Panelu klienta. Abyś mógł konfigurować rekordy domeny w Panelu klienta, Twoja domena musi znajdować się na naszych serwerach DNS. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak wyłączyć możliwość zarządzania strefą domeny.
Jak wyłączyć możliwość zarządzania strefą domeny?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- W dolnej części ekranu startowego znajdź moduł „Domeny” i kliknij link „Domeny hostowane”.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista domen. Kliknij nazwę domeny, dla której chcesz zmienić ustawienia.
- Na ekranie zostaną wyświetlone podstawowe informacje na temat wybranej domeny. Znajdź na ekranie sekcję „Ogólny” i kliknij przycisk „Edytuj”.
- W dolnej części wyświetlonego ekranu wyłącz opcję „Możliwość zarządzania strefą” i kliknij przycisk „Wyślij”.
- Od tej chwili możliwość zarządzania strefą wybranej domeny nie będzie dostępna. Proces włączania możliwości zarządzania strefą domeny jest analogiczny do powyższej instrukcji.