Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na serwerze.
Pamiętaj, że za pomocą Panelu klienta możesz zmienić hasło dostępu na inne. Niemożliwy jest podgląd obecnego hasła dostępu do skrzynki.
Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Poczta”, która znajduje się w górnej części ekranu. Jeśli opcja menu „Poczta” nie jest dostępna, może to oznaczać, że w prawym górnym wybrałeś złą usługę (przy której opcja menu „Poczta” nie jest dostępna, np. domenę).
Po przejściu do sekcji menu „Poczta”, nad przyciskiem „Dodaj skrzynkę pocztową” znajdziesz adresy serwerów pocztowych dla Twojego serwera. Znalezione w tym miejscu adresy serwerów pocztowych możesz użyć podczas konfiguracji programów do obsługi poczty lub innych skryptów, które mogą służyć do wysyłki wiadomości. Kliknij tutaj, aby przeczytać o adresach serwerów pocztowych w Panelu klienta. - Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które utworzone są na danym serwerze. Kliknij nazwę tej skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło dostępu.
- Na ekranie zostaną wyświetlone informacje na temat wybranej skrzynki e-mail. Kliknij przycisk „Reset hasła”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który umożliwia zmianę hasła dostępu do skrzynki e-mail.
- Po wprowadzeniu nowego hasła, kliknij przycisk „Wyślij”, aby zapisać zmiany.