Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz przypisywać swoich klientów do konkretnych grup. Tym sposobem możesz podzielić Twoich użytkowników w grupy, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zarządzać, np. rabatami przypisanymi do klientów. Przykładowo, możesz nadać rabat 15% dla wybranej grupy, dzięki czemu nie będziesz musiał ustawiać takiego rabatu u każdego użytkownika z osobna.
Aby utworzyć nową grupę klientów:
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu „Klienci” -> „Grupy klientów”.
- Kliknij przycisk plusa w prawym górnym rogu ekranu..
- Wpisz nazwę tworzonej grupy oraz ewentualnie ustal rabat dla klientów, którzy zostaną do niej przypisani.
Jeśli zaznaczysz opcję „Automatycznie dodawaj klientów do grupy” to wszyscy nowo zarejestrowani użytkownicy będą automatycznie przypisywani do tej grupy. - Kliknij przycisk „Zapisz”, aby utworzyć nową grupę klientów.
Po utworzeniu grupy możesz przypisać do niej wybranych użytkowników. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak powiązać klienta z grupą.