Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy pozwala włączyć funkcję „Zapytaj o produkt”, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.
Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Wygląd” -> „Aktywny styl graficzny”.
- Znajdź sekcję „Szczegóły produktów” i tam odszukaj oraz zaznacz opcję „Zapytaj o produkt”.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany.
Od teraz na karcie każdego z produktów widoczny będzie dodatkowy przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.
Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o konkretny produkt.
Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.