Do czego służy opcja menu „Moja historia logowania”?

Opcja menu „Historia logowania” pozwala sprawdzić historię logowań do Twojego konta w CP Panelu. Historia logowań pozwala określić nazwę użytkownika, datę i godzinę poszczególnych logowań oraz adresy IP, z których logowania miały miejsce.

W Panelu klienta dostępne są dwa wykazy historii logowań:

  • Historia logowania – pozwala sprawdzić historię logowań dla wszystkich dodanych do konta użytkowników. Pozwala zweryfikować, który użytkownik (z jakim loginem) miał problemy z logowaniem. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tym wykazie logowań.
  • Moja historia logowania – pozwala sprawdzić historię logowań tylko dla tego konta, do którego jesteś obecnie zalogowany.

Jak sprawdzić historię logowań do mojego konta w Panelu klienta?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się w górnej części ekranu.
    sekcja-konto
  3. Kliknij opcję menu „Ustawienia konta”.
    ustawienia-konta-naz
  4. Kliknij przycisk „Więcej narzędzi”, który znajduje się w górnej części ekranu.
    wiecej-narzedzi-cp-panel
  5. Kliknij opcję menu „Moja historia logowania” (w dolnej części ekranu), aby wyświetlić jej zawartość.
    moja-historia-naz
  6. Na ekranie zostanie wyświetlona historia logowań dla nazwy użytkownika, do którego jesteś obecnie zalogowany.
    moja-historia2
  • Was this Helpful?
  • Yes   No