Poniższa instrukcja opisuje zmiany wartości indywidualnych rabatów, które dodane zostały już do kont klientów. W opcji menu „Marketing” -> „Rabaty” -> „Rabaty indywidualne” wyświetlana jest lista klientów z dodanym rabatem indywidualnym. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak zmienić wartość rabatu indywidualnego dla wielu klientów jednocześnie.
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu „Marketing” -> „Rabaty” -> „Rabaty indywidualne”.
- Zaznacz opcję przy klientach, którym chcesz zmienić rabat.
- Z pola „Akcje” (nad listą klientów) wybierz opcję „Zmień rabat zaznaczonych”.
- W polu, które pojawiło się obok, wpisz nowy rabat dla klientów.
- Kliknij przycisk „Wykonaj”, aby zapisać zmiany.