Office 365 to ten sam pakiet Office, który już znasz, ale o wiele lepszy! Office 365 to Twoje biuro obsługiwane w chmurze, dzięki temu możesz uzyskać dostęp do swoich aplikacji i plików niemal z każdego miejsca — komputera PC, komputera Mac, tabletów oraz innych urządzeń mobilnych.
Office 365 posiada usługę OneDrive (dawniej SkyDrive) o pojemności 1TB, w której możesz przechowywać swoje dokumenty, a także edytować je bezpośrednio w przeglądarce za pomocą Office Web Apps. W Office 365 kontakty, pliki i dokumenty są bezpieczne, masz do nich dostęp zawsze i wszędzie, już nie musisz przejmować się utratą urządzenia.
Office 365 umożliwia wspólne redagowanie i edytowanie dokumentów z innymi pracownikami. Możesz udostępnić wspólną wersję dokumentu z komentarzami różnych użytkowników, a przy okazji uniknąć konfliktów wersji. Z Office 365 przesyłanie dokumentów za pomocą poczty e-mail nie jest już konieczne!