Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zamówić usługę Office 365.
- Wejdź pod adres: https://www.strefa.pl/office-365/#plany, aby wyświetlić dostępne pakiety usługi Office 365.
- Zapoznaj się z informacjami na temat dostępnych pakietów, a następnie wybierz plan Office 365, który chcesz zamówić. Wybierz liczbę użytkowników/licencji, określ okres subskrypcji i kliknij przycisk „wybierz pakiet”, znajdujący się na dole strony.
- Zamówiona usługa zostanie dodana do zamówienia. W kolejnym kroku, wybierz interesujący Cie okres działania subskrypcji oraz ilość stanowisk, dla których chcesz zakupić pakiet Office.
- Aby zakończyć zakupy i przejść do rejestracji i płatności, kliknij „kontynuuj”.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz identyfikacji klienta.
- Jeśli nie posiadasz jeszcze żadnej usługi, kliknij przycisk „Nowy klient”. Po wyświetleniu formularza rejestracji nowego klienta, wypełnij go w celu zarejestrowania.
- Jeśli posiadasz już konto/usługę, uzupełnij dane dostępowe do Twojego konta i kliknij opcję „Jestem już klientem”.
- Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone dane, zaakceptuj regulamin firmy i kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”.
- W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do systemu płatności on-line obsługiwanych przez PayU. Wybierz bank, z którego będziesz dokonywał płatności i sfinalizuj zamówienie. W ostatnim kroku otrzymasz potwierdzenie wykonania płatności. Jeśli wybrałeś płatność tradycyjnym przelewem, w ostatnim kroku otrzymasz wszystkie informacje o danych firmy, niezbędne do dokonania wpłaty. Informacje o złożonym zamówieniu odnajdziesz na skrzynce e-mail, której adres podałeś jako kontaktowy, dane do logowania zostaną przesłane niezwłocznie po opłaceniu usługi.