Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz tworzyć grupy subskrybentów, do których następnie możesz przypisywać klientów. Grupy subskrybentów pozwalają podzielić użytkowników na grupy docelowe (np. stali użytkownicy, nowi klienci, użytkownicy do 18 lat), do których następnie możesz wysyłać biuletyny informacyjne (newslettery).
W wysyłanych przez Ciebie biuletynach informacyjnych (newsletterach) mogą znajdować się informacje o nowościach i promocjach w Twoim sklepie.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak powiązać klientów z utworzoną grupą subskrybentów.
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu „Klienci” -> „Grupy subskrybentów”.
- Kliknij nazwę grupy subskrybentów, do której chcesz przypisać klientów.
- Wybierz zakładkę „Subskrybenci”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij przycisk „Zarządzaj subskrybentami”.
- Zaznacz opcję (checkbox) przy tych subskrybentach, których chcesz przypisać do wybranej grupy subskrybentów.
- Po zaznaczeniu wybranych subskrybentów, w sekcji „Akcje” wybierz „dodaj zaznaczone” i zapisz zmiany.
WAŻNE! Pamiętaj, że klient (jego adres e-mail) musi uprzednio zostać dodany do listy subskrybentów. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak samodzielnie dodać adres e-mail klienta do listy subsrbentów.