Jak dodać zamówienie za pośrednictwem Panelu sklepu?

W celu dodania zamówienia składanego przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail:

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. Przejdź do opcji menu „Sprzedaż” -> „Zamówienia”.
  3. Kliknij przycisk „Dodaj zamówienie”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
    dodaj222
  4. Uzupełnij wszystkie wymagane dane (zapytaj o te dane klienta). W zakładce „Dane zamawiającego” uzupełnij dane klienta, który złożył zamówienie.
    daneo
  5. W pierwszej zakładce („Dane podstawowe”) ustaw Status potwierdzenia na „nie” (w ten sposób po dodaniu zamówionych produktów będziesz mógł wysłać klientowi potwierdzenie jego zakupów).
    potwierdzenie-nie
  6. Zapisz wprowadzone zmiany za pomocą przycisku „Zapisz”.
    zapisz
  7. Przejdź do zakładki „Zamówione produkty”, kliknij przycisk i dodaj zamawiane przez klienta produkty.
    zamowione-produkty
  8. Przejdź do zakładki „Dane podstawowe” i przy potwierdzeniu statusu kliknij „ponownie wyślij potwierdzenie” – w ten sposób klient otrzyma wiadomości e-mail dot. składanego zamówienia, a Ty potwierdzisz podany przez niego adres e-mail.
    potwierdzenie
  9. Po potwierdzeniu zamówienia przez klienta, rozpocznij jego realizację.
  • Was this Helpful?
  • Yes   No