W sklepie internetowym możesz ustawić automatyczne lub ręczne przypisywanie oznaczeń Nowość lub Bestseller. Dzięki temu możesz sam decydować jaka forma promocji danego produktu będzie dla Ciebie korzystniejsza.
Oznaczenia Nowość lub Bestseller mogą być dodawane ręcznie przez samego administratora sklepu lub za pomocą specjalnych algorytmów. Przykładowo, oznaczenie Nowość może być dodawane do produktów ze względu na datę ich opublikowania w ofercie sklepu.
Aby skonfigurować ustawienia oznaczeń „Nowość” oraz „Bestseller”:
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu „Konfiguracja” -> „Asortyment” -> „Produkty”.
- Na wyświetlonym ekranie określ na jakich zasadach będą przyznawane oznaczenia „Nowość” oraz „Bestseller”.Nowości – mechanizm pozwala zdefiniować, które produkty zostaną ustawione jako nowości – w przypadku ręcznego ustawienia, należy w edycji produktu oznaczyć produkt jako nowość.
Bestsellery – mechanizm pozwala zdefiniować, które produkty zostaną ustawione jako bestsellery – w przypadku ręcznego ustawienia, należy w edycji produktu oznaczyć produkt jako bestseller - Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać wprowadzone ustawienia.
Jeżeli przy którejkolwiek z opcji wybrałeś ręczne nadawanie oznaczeń, to aby je dodać do produktów należy przejść do opcji menu „Asortyment” -> „Produkty”. Na liście produktów wybierz ten produkt, do którego przypiszesz oznaczenie. Na ekranie edycji produktu wybierz zakładkę „Promocje”, w której możesz przypisać odpowiednie oznaczenia (nowość lub bestseller) dla danego produktu.